လုပ်ငန်းတော်တော်များများမှာ Customer Service ညံ့ဖျင်းမှုကြောင့် ဝယ်နေကျ ဖောက်သည်တွေ ကိုတောင် လက်လွှတ်လိုက်ရတဲ့ အဖြစ်မျိုးတွေ ရှိတက်ကြပါတယ်။ ဝယ်သူဟာ မိတ်ဆွေရဲ့ Customer Service ကို တစ်ကြိမ်ယုံကြည်မှုရပြီဆိုတာနဲ့ နောက်အကြိမ်တွေ ပြန်လာပြီး ဝယ်ချင်မှာပါပဲ။ ဒါကြောင့် ကိုယ့်ရဲ့ ဖောက်သည်တွေကို ရေရှည် ထိန်းသိမ်းထားချင်တယ်ဆိုရင် Customer Service ကောင်းကောင်း ပေးနိုင်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။
ဝယ်သူတွေ ဒီ Ecommerce Store ကိုရောက်လာတာနဲ့ ကုန်ပစ္စည်းတွေက ရှင်းရှင်းလင်းလင်းနဲ့ မြင်သာတယ် ၊ ဝယ်ယူရတဲ့ Process တွေကလည်း လွယ်ကူပြီး စိတ်ချရတယ် ၊ ဝယ်ယူထားတဲ့ ကုန်ပစ္စည်းတွေနဲ့ပတ်သက်ပြီး Delivery ကိစ္စတွေကိုလည်း ကိုယ်တိုင် ရွေးချယ်ထားနိုင်တဲ့ အပြင် Brand အကြောင်းကိုလည်း သေချာရှင်းပြပေးတယ် ၊ ပြောတဲ့အကြောင်းအရာတွေကို သေသေချာချာ နားထောင်ပေးတယ် ၊မေးမြန်းတဲ့ အကြောင်းအရာတွေကိုလည်း စိတ်ရှည်လက်ရှည်နဲ့ မြန်မြန်ဆန်ဆန် ဖြေပေးနေတယ် ဆိုရင် Brand ရဲ့ Customer Service ကို စိတ်ကျေနပ်မှုရှိလာစေမယ့်အပြင် ၊ဒီ Brand ရဲ့ Customer Service က ဘယ်လောက်ကောင်းတယ် ဆိုတာကိုပါ ဝယ်သူအချင်းချင်း ကြားမှာ လူပြောများလာစေမှာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
Digi-Zaay Ecommerce Enabler Solution မှာဆိုရင် ကိုယ့် Store မှာရရှိနိုင်တဲ့ ကုန်ပစ္စည်းတွေကို အမျိုးအစား တစ်ခုချင်းစီအလိုက် ရှင်းရှင်းလင်းနဲ့ မြင်သာနိုင်တဲ့ Collection တွေ ၊ လွယ်ကူရိုးရှင်းတဲ့ Checkout Process တွေ ၊ ကုန်ပစ္စည်းပို့ဆောင်မှု အတွက် ရွေးချယ်နိုင်တဲ့ Delivery Process တွေ ၊ အမေးများဆုံး Questions တွေကို ဖော်ပြထားနိုင်တဲ့ FAQs Section တွေအပြင် Customer မေးသမျှကို 24 / 7 Hours ပြန်ဖြေနိုင်မယ့် Chatbots တွေပါရှိတာကြောင့် ကိုယ့်ရဲ့ ဝယ်သူတွေကို အကောင်းမွန်ဆုံး Customer Service တွေ ပေးနိုင်မှာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
Digi-Zaay ကို Software Solution Provider အဖြစ် လုပ်ငန်းပေါင်း ၄၀ ကျော်ကို Service ပေးခဲ့တဲ့ MM Digital Solutions က တည်ဆောက်ထားတာ ဖြစ်ပါတယ်။