(8)Customer အမြဲဝယ်လေ့ရှိတဲ့ ပစ္စည်းတွေကို ဝယ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီအလိုက် သီးသန့် ပြပေးသင့်ပါတယ်။

E-commerce

4 min

E-Commerce System တွေဟာ ဝယ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီရဲ့ ကုန်ပစ္စည်း မှာယူမှုအချက်အလက်တွေ၊ ရှာဖွေမှု အများဆုံး ကုန်ပစ္စည်းတွေ ၊ ရောင်းအားအကောင်းဆုံး ကုန်ပစ္စည်းတွေ အပြင် ဝယ်သူ နှစ်သက်တဲ့ ကုန်ပစ္စည်းတွေရဲ့ အချက်အလက်တွေကိုပါ သိမ်းဆည်းထားနိုင်ပါတယ်။

ဒီလို သိမ်းဆည်းထားတဲ့ အချက်အလက်တွေပေါ်မူတည်ပြီး  ဝယ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီနဲ့ ကိုက်ညီမယ့် ကုန်ပစ္စည်းတွေကိုပဲ ရွေးချယ် ပြသပေးနိုင်ပါတယ်။

 

ဒီလို ပြသနိုင်ခြင်းရဲ့ အဓိက အားသာချက်က ဝယ်သူအနေနဲ့ သူတို့ အမြဲဝယ်လေ့ရှိတဲ့ ကုန်ပစ္စည်း အမျိုးအစားတွေကို ရှာဖွေစရာ ၊ မေးမြန်းစရာ မလိုဘဲ လွယ်လွယ်ကူကူတွေ့နိုင်တယ် ၊ ချက်ချင်း ဝယ်ယူမှု ပြုလုပ်နိုင်တယ်။ ကြိုက်နှစ်သက်တဲ့ ပစ္စည်းတွေ များများတွေ့ ၊ များများ ပိုဝယ်ဖြစ်လာစေဖို့ ဆွဲဆောင်နိုင်ပါတယ်။

 

Digi-Zaay Ecommerce Enabler Solution မှာဆိုရင် ဝယ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီရဲ့ အမြဲဝယ်လေ့ရှိတဲ့ ပစ္စည်းတွေ ၊ Search ပြုလုပ်လေ့ရှိတဲ့ Pattern နဲ့ Overall Behavior တွေကို အလွယ်တကူသိရှိ နိုင်တာကြောင့် ဝယ်သူနဲ့ ကိုက်ညီမှု ရှိမယ့် ကုန်ပစ္စည်းတွေကို သီးသန့်ပြသထားပေးနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။

 

 

 

E-commerce

3 min

"Dinky Diana"ဆိုတာ ပျိုမေတို့အတွက် အလှကုန်ပစ္စည်းတွေ ၊ တစ်ကိုယ်ရည်သုံး ပစ္စည်းတွေ အပြင် ဖန်စီနဲ့ အလှအပ အသုံးအဆောင်ပစ္...

Knowledge

4 min

Cross -Border-E-Commerce ဆိုတာ ကိုယ့်ပြည်တွင်းမှာပဲ အရောင်းအဝယ်ပြုလုပ်နိုင်တာ မဟုတ်ဘဲ နိုင်ငံတကာကနေ အရောင်းအဝယ်ပြုလုပ...

Be the first to know about brand new Articles, News and Opportunities.

Your Email Address