ဝယ်သူတွေရဲ့ မေးခွန်းတွေ၊ အဆင်မပြေမှုတွေကို အချိန်နဲ့အမျှ သိရှိနိုင်ပါစေ

Knowledge

1 min

ဝယ်သူတွေဟာ ကိုယ့်ရဲ့ကုန်ပစ္စည်းနဲ့ပတ်သတ်ပြီး သိလိုတာတွေရှိတဲ့အခါ ချက်ချင်းသိရှိနိုင်ဖို့က အရေးကြီးပါတယ်။ မေးလိုက်ပြီး Reply ပြန်မရတဲ့ Conversation မျိုးဟာ ဝယ်သူကို စိတ်ပျက်စေပါတယ်။

 

ဒါကြောင့် E-Commerce Website တွေမှာ ဝယ်သူတွေရဲ့ မေးခွန်းတွေ၊ Complaint တွေကို ဖြေကြားပေးနိုင်ဖို့ Facebook Messenger Bot တွေ Viber Bot တွေ setup ပြုလုပ်လာကြတာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီလို Chatbot တွေမှာ ကုန်ပစ္စည်းရဲ့အကြောင်းတွေ၊ ဈေးနှုန်းတွေ၊ ရရှိနိုင်မည့် အမျိုးအစားတွေ စတာတွေ ပါဝင်သလို Order ပါ တခါတည်း ပြုလုပ်နိုင်တာမို့ ကိုယ့်ရဲ့ကုန်ပစ္စည်းတွေကို ၂၄ နာရီ ရောင်းချနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

 

ဒီလို ဝယ်သူတွေနဲ့ အဆက်အသွယ်မပြတ်ရှိနေခြင်းအားဖြင့် သူတို့ရဲ့ လိုအပ်ချက်တွေ၊ အမြင်တွေ၊ အကြိုက်တွေကို ပိုမိုသိရှိနိုင်ပြီး ဝယ်သူတွေရဲ့ လိုအပ်ချက်ကို ဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။

 

Digi Zaay E-Commerce Enabler Solution တွင် Facebook Messenger Bot, Viber Bot အပြင် Telegram Bot ပါ ပါဝင်ပြီးဖြစ်ပါတယ်။

 

Digi-Zaay ကို Software Solution Provider အဖြစ် လုပ်ငန်းပေါင်း ၄၀ ကျော်ကို Service ပေးခဲ့တဲ့ MM Digital Solutions က တည်ဆောက်ထားတာ ဖြစ်ပါတယ်။

 

Digi-Zaay Enabler ကို အသေးစိတ် သိရှိနိုင်ဖို့ (https://digi-zaay.com.mm) မှာ ဝင်ရောက်လေ့လာနိုင်ပါတယ်

 

#digizaay #ecommerce

 

E-commerce

3 min

"Dinky Diana"ဆိုတာ ပျိုမေတို့အတွက် အလှကုန်ပစ္စည်းတွေ ၊ တစ်ကိုယ်ရည်သုံး ပစ္စည်းတွေ အပြင် ဖန်စီနဲ့ အလှအပ အသုံးအဆောင်ပစ္...

Knowledge

4 min

Cross -Border-E-Commerce ဆိုတာ ကိုယ့်ပြည်တွင်းမှာပဲ အရောင်းအဝယ်ပြုလုပ်နိုင်တာ မဟုတ်ဘဲ နိုင်ငံတကာကနေ အရောင်းအဝယ်ပြုလုပ...

Be the first to know about brand new Articles, News and Opportunities.

Your Email Address