Best articles for E-Commerce and Technology
E-commerce
7 min
လုပ်ငန်းရှင်တွေ အနေနဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ စီးပွားရေး လုပ်ငန်းတွေကို ကိုယ်ပိုင်ဆိုင်နဲ့ ရောင်းချတာအပြင် Internet နဲ့ Social Media ကနေပါ ရောင်းဝယ်လာကြပါတယ်… ဒ...
Knowledge
4 min
21 ရာစုနှစ်ကစပြီ...
3 min
လက်ရှိ ကျွန်တော်တို့ ပတ်ဝန်းကျင်မှာ Social Commerce ကတစ်ဆင့် ရောင်းနေ၊ ဝယ်နေကြတာတွေကို နေ့စဉ်နဲ့အမျှ မြင်တွေ့နေကြရပ...
လုပ်ငန်းတော်တော်များများမှာ...
ဒါဟာ ဝယ်သူတွေ ကိုယ့်ရဲ့ Ecom...
ကိုယ့်ရဲ့ Ecommerce Store မှာ ပုံမှန်ဝယ်နေကျ ဖောက်သည်တွေ လိုချင်တယ်ဆိုရင် ဝယ်သူတွေနဲ့ ကောင်းမွန်တဲ့ Relationship တစ်ခ...
ဝယ်သူတွေ ကိုယ့်ရဲ့ Ecommerce...
Ecommerce Store တစ်ခုမှာ ကုန်ပစ္စည်းတွေကို မြန်မြန်ဆန်ဆန် တွေ့နိုင်ရုံ ၊ စျေးခြင်းတောင်းထဲကို အလွယ် တကူ ထည့်နိုင်ရုံန...
E-Commerce Store တွေရဲ့ အားသာချက်တွေထဲကတစ်ခုက ကိုယ်ပိုင် Logo , ကိုယ်ပိုင်Theme Color, ကိုယ်ပိုင် Domain Name တွေနဲ့...
E-Commerce System တွေဟာ ဝယ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီရဲ့ ကုန်ပစ္စည်း မှာယူမှုအချက်အလက်တွေ၊ ရှာဖွေမှု အများဆုံး ကုန်ပစ္စည်းတွေ...
5 min
ပုံမှန်သမရိုးကျ ရောင်းဝယ်နေတဲ့ Live Sale တစ်ခုမှာဆိုရင် ရောင်းချသူတွေဟာ ဟိုဟာမန့်ပါ ဒီဟာမန့်ပါ ဆိုပြီး အော်ဒါ တင်ခိုင...
Loyalty Program တွေဟာ ဝယ်သူတွေကို ကိုယ့်ရဲ့ကုန်ပစ္စည်းကိုပဲ ထပ်တလဲလဲ ဝယ်ယူဖြစ်စေဖို့ အချက်တွေထဲက တစ်ချက်ဖြစ်ပါတယ်။ Po...
Customers may forget what you said but they'll never forget how you made them feel
...Carl W. Buehner…
E-Commerce Store တွေရဲ့ အဓိက...
E-Commerce Store တွေရဲ့ အားသာချက်တွေထဲကတစ်ခုက ဝယ်သူတွေရဲ့ Information တွေ၊ Order History တွေ၊ ဘယ် Product တွေက ဘယ်လော...
2 min
Your customer doesn't ca...
Don’t find customer for your products , find products for your customers
...Seth Godin…
က...
1 min
You can’t wait for customers to come to you. You have to figure out where they are, go there and bring them back to y...
ဝယ်သူတွေဟာ ကိုယ့်ရဲ့ကုန်ပစ္စည်းနဲ့ပတ်သတ်ပြီး သိလိုတာတွေရှိတဲ့အခါ ချက်ချင်းသိရှိနိုင်ဖို့က အရေးကြီးပါတယ်။ မေးလိုက်ပြီး...
12 min
E-Commerce Website တွေမှာ ကုန်ပစ္စည်းတွေကို ပြသတဲ့ Page တွေဟာ အရေးကြီးလှပါတယ်။ ဝယ်သူတွေဟာ သူတို့ဝယ်လိုတဲ့ပစ္စည်းတွေကိ...
တိုးတက်လာတဲ့ ခေတ်ရေစီးကြောင်းနဲ့အတူ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းအများစုဟာ Internetကနေ၊ Social Media တွေကနေတဆင့် ရောင်းဝယ်ကြတာကိ...
10 min
ပုံမှန်လုပ်ငန်းအသစ်တစ်ခု စတင်သလိုပဲ မိမိလုပ်ငန်းအတွက် E-Commerce System တစ်ခု စတင်ဖို့ဆိုတာလည်း ထင်သလောက်တော့ မလွယ်ကူလှပ...
ကိုယ့်ရဲ့ Business ကို E-commerce အဖြစ်လုပ်ကိုင်နေတဲ့ Store Owner ပဲဖြစ်ဖြစ်၊ စတင်ဖို့စဉ်းစားနေတဲ့ Store Owner ပဲဖြစ်...
ကိုယ့်ရဲ့ E-Commerce မှာဝယ်သူတွေ ဝယ်ရပြုရတာ တတ်နိုင်သမျှ အဆင်အပြေဆုံး ဖြစ်စေဖို့အတွက် ဒီအချက်လေးတွေကိုလည်းပြေလည်အောင်...
ဆိုင်ရှင်အများစုဟာ Warranty ပါတဲ့ပစ္စည်းတွေရောင်းချတဲ့အခါမှာ ပုံစံတူ Warranty Card တွေလုပ်ထားပြီး ဝယ်သူကို Voucher နဲ...
အောင်မြင်တဲ့ E-Commerce System တစ်ခု တည်ဆောက်ရာမှာ ဆိုင်ရှင်တွေ အနေနဲ့ Order Fulfillment Process ကို နိုင်နိုင်နင်းနင...
ဆိုင်ရှင်တွေအနေနဲ့ E-Commerce ကိုအသုံးပြုဖို့ စဉ်းစားတဲ့အခါမှာ လူကိုယ်တိုင် ဆိုင်မှာလာဝယ်တဲ့ ဖောက်သည်တွေကို ဘယ်လိုစီမ...
ဆိုင်ရှင်တွေအနေနဲ့ ပုံမှန်သမရိုးကျရောင်းချနေတာကနေ E-Commerce ကနေတဆင့် ရောင်းချဖို့ စဥ်းစားတဲ့ အခါမှာ ဝယ်ယူသူဆိီကို ပစ...
ကိုယ်ပိုင် E-Commerce စတင် အသုံးပြုကြတဲ့ ဆိုင်ရှင် အများစုဟာ အရင် Manual ရောင်းတုန်းက Customer တွေ လုပ်လို့ရနေတဲ့ အလု...
ဆိုင်ရှင်တွေအနေနဲ့ ကိုယ့်ဆီဝယ်ယူအားပေးတဲ့ ဝယ်သူတွေအကုန်လုံးကို မှတ်မိနိုင်ဖို့က ပုံမှန်အားဖြင့် မလွယ်ကူနိုင်ပါဘူး။
“Brand Owner တွေ ၊ ဆိုင်ရှင်တွေအတွက် E-Commerce ဟာ အနာဂတ်အတွက် Sizable Competitative Advantage ပါ”လို့ ဘယ...
ဆိုင်ရှင်အများစုဟာ ကိုယ့်ရဲ့ Customer တွေကို ဘယ်လိုပစ္စည်းမျိုးတွေ ရောင်းသင့်လဲဆိုတာနဲ့ ပတ်သက်ပြီး သိပ်စဥ်းစားလေ့၊ သိ...
ဆိုင်ရှင်တွေအနေနဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ရောင်းအားနဲ့ ဝယ်သူတွေကို ရေရှည်ဘယ်လိုထိန်းသိမ်းထားနိုင်မလဲဆိုတာ အမြဲစဉ်းစားလေ့ရှိကြမှာပါ။...
ဆိုင်ရှင်တွေဟာ တစ်လစာရောင်းအားကိုတော့ အမြဲတမ်းစောင့်ကြည့်နေလေ့ရှိပေမယ့် ကိုယ်ရောင်းနေတဲ့ ပစ္စည်းအမျိုးအစားတစ်ခုချင်းစ...
ကိုယ်ပိုင်အမှတ်တံဆိပ်တစ်ခုကို E-Commerce အဖြစ် ပြောင်းလဲဖို့ ဆန္ဒရှိပြီး ဘယ် Service ကို အသုံးပြုရမှန်းမသိဖြစ်နေတဲ့ S...
ယခုအချိန်ကာလမှာ Brand Owner တွေ ၊ ဆိုင်ရှင်တွေအနေနဲ့ သူတို့ရဲ့ ရင်းနှီးမြုပ်နှံမှုများစွာနဲ့ တည်ဆောက်ထားရတဲ့ ကိုယ်ပို...
ခုရင်ဆိုင်နေရတဲ့ ကာလကိုအဓိကထားပြီးပြောရရင်
ဒီလိုမျိုး ကိုယ်တိုင်မမြင်ရတဲ့ အခက်အခဲတစ်ခုကိုရင်ဆိုင်ရတဲ့ကာလမှာ...
ဆိုင်ရှင်တွေဟာ ပုံမှန်ရောင်းနေရင်းကနေ ရောင်းအားနည်းနည်းများလာတာနဲ့အမျှ ဝယ်သူတွေရဲ့ order တွေကိုစီမံခန့်ခွဲတဲ့နေရာမှာ...
ကိုယ်ပိုင် E-commerce တစ်ခုကိုအသုံးပြုရတဲ့ အဓိကရည်ရွယ်ချက်တစ်ခုဖြစ်တဲ့ ဆိုင်တစ်ခုလုံးကို အစ အဆုံး ကိုယ်တိုင်ဘာတစ်ခုမှ...
Digi-Zaay မှာ လက်ရှိမြန်မာနိုင်ငံရဲ့အသုံးများဆုံးငွေပေးချေမှုတွေကိုအသုံးပြုပြီး customers တွေဆီက ငွေတွေကို နည်းလမ်း (...
အခုအချိန်မှာ Store ဆိုင်များ ၊ Brand များအားလုံးလိုလိုဟာ သူတို့ ဖောက်သည်တွေရဲ့ Messenger ကနေ ကုန်ပစ္စည်း မှာယူမှုကို...
ဆိုင်ရှင်အများစုက ကိုယ်ရောင်းနေတဲ့ ပစ္စည်းတွေရဲ့ လက်ကျန် Stock နဲ့ ပတ်သတ်တာတွေ ၊ ဘယ်အချိန်မှာ ဘယ်လောက် ရောင်းကောင်းလေ...
Digi-Zaay ကိုအသုံးပြုနေတဲ့ ဆိုင်ရှင်တစ်ယောက်အနေနဲ့ နေ့တစ်နေ့ရဲ့ အဆုံး ဒါမှမဟုတ် ရက်သတ္တပတ်တစ်ပတ်ရဲ့အဆုံး ဒါမှမဟုတ် လတ...
ကိုယ်ပိုင် E-store တစ်ခုကို ၂ပတ်တည်းနဲ့ setup လုပ်ဖို့က နည်းနည်းခက်ခဲပါတယ်။ ပုံမှန်အားဖြင့် ၃ ၄ပတ် ကနေ လပိုင်းအထိ အချ...
E-commerce တစ်ခုမှာ ရှိပြီးသား section တွေကိုပဲသုံးပြီး ပစ္စည်းတွေကို ပြထားလို့ရမှာလား?
ဒါပေမယ့် ကိုယ်က ရာသ...
ကိုယ့် E-commerce မှာ ကိုယ်ရောင်းတဲ့ ပစ္စည်းတွေနဲ့ပတ်သက်ပြီး၊ ကိုယ်ပေးနေတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေနဲ့ ပတ်သက်ပြီး ဝယ်သူတွေဟာ r...
Digi-Zaay မှာ Auto Generated Section (၄) ခုရှိပါတယ်။ ဒီ section တွေက ဝယ်သူတွေ ပစ္စည်းကြည့်တဲ့အခါ ပိုပြီး ရှင်းရှင်းလင...
ဆိုင်ရှင်တွေအနေနဲ့ ဝယ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီရဲ့ ကြိုက်နှစ်သက်မှုတွေကို သိနိုင်ဖို့ကခက်ခဲပါတယ်။
ဆိုင်ရှင်တော်တော်...